آموزش تکنیک پتینه و رنگ

تعداد جلسات: 5 جلسه. هزینه دوره: 220000 تومان

پتینه هنر کهنه کردن و یا به عبارتی رنگ و لعاب دادن به اشیا، اجسام و سطوح و هرچیز رنگ پذیر می باشد. در واقع پتینه هنر نشان دادن فرسودگی، خوردگی، کهنه‌گی بافت و رنگ اشیاء ساخته شده مانند مجسمه، کوزه، ظروف، قاب عکس، یا حتی فرم‌های مدرن می باشد. پتینه در دو گروه کلی رنگ و بافت تقسیم می‌شود که هر کدام از این دو روش دارای صدها مدل مختلف و متنوع می‌باشد. با استفاده از پتینه می توان انواع طرحهای آجری، سنگی، گرانیت، چوب و… را به راحتی اجرا نمود. در اين دوره انواع پتينه هاي قابل اجرا در فضاي معماري و چيدمان چه فانتزي و چه كهنه كاري آموزش داده مي شود

هدف از اين دوره آموزش تكنيك هاي لازم براي دكوراتور ماهر در اجراي دكوراسيون داخلي و تغيير دادن فضاهاي بي روح معماري و بازي با رنگ و بافت در فضاي معماري است تا به کمک این تکنیکها روحی تازه و زیبایی های بصری و هارمونی رنگی در فضای داخلی معماری ایجاد کنیم. در این دوره هنرجو می آموزد که چگونه از رنگ جهت زیباتر ساختن محیط زندگی  و آثار هنری خود استفاده کنند و آنها را بسیار زیباتر از آنچه هستند جلوه دهند.

اینک با برقراری کلاسهای تخصصی رنگ به هنرجویان این فرصت داده شده است تا بتوانند با برخورداری از علم و هنر استفاده از رنگها به ایده آل های ذهنی خود دست یابند و آن را در هر زمینه ای که دوست دارند مورد استفاده قرار دهند.

آموزش تکنیکهای مختلف شامل:

1-     ترک کروکدیل

2-     ترک اسپایدر

3-     ترک موزاییک

4-     ترک شیشه

5-     ترانسفر

6-     دکوپاژ

7-     برجسته سازی

8-     ورق طلا و …

9-    آموزش انواع تکسچر ( بافت سازی)

10-    معرفی انواع بتونه ها و خمیرهای حجم

11 –   معرفی انواع رنگها و حلالها

12  –  معرفی ابزارهای رنگ و پتینه

13- معرفی رنگ های شب تاب

14 – ….

جهت مشاهده نمونه های بیشتر به سایت هنرسرای جاوید مراجعه نمایید:

www.javidhonar.com

پتینه و رنگ
پتینه و رنگ